Dammsugare!

En riktigt lugn söndag. Har gått en promenad med Jennie och åkt runt lite med pappa. Fick en dammsugare (en jättefin påslös blå liten dammsugare)! Är riktigt glad över det, det betyder mer pengar i pengar-till-roliga-saker-kassan. Nu ska jag snart ut och springa för att sona för helgens synder. Sen ska jag titta på "Batman begins" i min ensamhet hade jag tänkt. Eller om jag och Jonatan hade bestämt att vi skulle se den tillsammans innan vi ser tvåan på bio nästa helg? Hmm... Längtar redan till nästa helg eftersom då kommer Jonatan hit. Även min kära syster anländer till Sverige + att man får pengar + att jag då bara har fyra dagar kvar att jobba (och då på Karl-Johan istället!) = det måste bli en bra helg. Kanske man ska åka till Gröna Lund för att göra helgen ännu bättre? Känner för att åka lite karuseller (trots allt som hänt på Liseberg). Det känns som att det var väldigt längesen jag var på Gröna Lund. Det var väldigt längesen jag var där med min likasinnade vän Therese iaf, som jag troget kunde lita på att hon visst ville åka Pop-expressen (ni vet den där karusellen där det är jättesmå bilar som snurrar runt runt och åker jättefort! Det spelas även väldigt hög musik) en gång till. Karuseller är kul, får se om Jonatan delar min uppfattning.

Nu: Ut i löparspåret

Kommentarer
Postat av: jennie

Det där känns bekant. Hmm.. Kan det vara så att ni lämnade mig med Gotte för att åka pop-expressen ? :p Haha

Postat av: sibel

2008-07-20 @ 20:33:18
Postat av: sibel

hehe hm.. kanske det :P

2008-07-20 @ 20:33:51
Postat av: Betul

wooohooo snart kommer jag! :)

2008-07-22 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback