Discogranen är klädd

Idag har jag och Jonatan klätt granen, Jonatan vann (för en gångs skull när det gäller hemrelaterade saker) gällande antalet ljusslingor i granen. Nu har vi två ljusslingor, en färgad och en med vita ljus = discogran. Jag tycker personligen att den skulle vara finare med bara vita ljus, men jag gav med mig. Vad gör man inte för sin älsk?

Helgen som gått då... I fredags var jag på glöggmys hemma hos Sara. Det bjöds på lussekatter, pepparkakor och en riktigt god julinspirerad cheesecake. Jag gillar cheesecake. I lördags var jag på stan och fikade med Verran, en mysig och välbehövlig fika. På kvällen var jag på LiTHe-blås Lucia-fest tillsammans med Katta och ett antal spexare. Kul kväll! (Förutom att jag råkade hälla ut ett glas vin över mig själv när jag skulle sätta på mig mina renhorn, ja du läste rätt, när jag skulle sätta på mig mina RENHORN). De sålde julmackor och julgröt istället för traditionellt "pubkäk" på festen, vi investerade i varsin julmacka. Dock var Luciatåget och orkestern något av en partypooper, vi ville ju dansa! Och det ville tydligen killen som hoppade fram till oss när vi stod på dansgolvet också, men jag hängde inte riktigt med och måste tydligen ha sett något frågande ut då han sa: "Jag har aldrig sett en sån kall blick, och jag tror inte jag har blivit hatad så fort av någon förut..". Då kände jag mig lite taskig, fast jag menade inget illa, han såg lite lustig ut bara.

Alltså jag vet inte hur man bäddar in youtube-klipp, men gör er besväret att kopiera länken och klistra in den, för det här klippet bör ses: http://www.youtube.com/watch?v=TmLhHimvx8M&feature=player_embedded
Alla borde inte få ha barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback