Tisdag

Tredje dagen i rad jag bloggar, woho! Oavsett om någon läser min blogg eller inte (har i genomsnitt 6 läsare) så tycker jag att det är kul att kunna gå tillbaka i bloggen och läsa, därför tänker jag försöka fortsätta blogga regelbundet. Jag har ju trots allt haft bloggen sen januari 2007 och många minnen dyker upp igen när jag läser gamla inlägg... Här är mitt allra första inlägg:

"Jag har tänkt, och kanske jag ska ge bloggandet en ny chans. Problemet är ju bara att jag ibland, men bara ibland, påbörjar något men tröttnar efter ett tag av någon anledning. Aja vi får se hur det blir, och hur många läsare jag får, haha möjligen typ tre (ink. mamma). Igår var det utgång, kvällen startade hos L med mat och mycket dricka. Trevligt. Sen åkte vi till Red Room och sedan fortsatte vi till Seven. Så nu får man väl se om man är med på kort eller film. Jag hatar alla som tar kort på krogen, nej man kanske inte vill vara med på bild när man är lite överförfriskad, sminket ja är inte direkt bra, håret ja hm... och när man dansar till nån pipig låt som förövrigt är med på nya hitz for kids skivan. Och speciellt jag, världens mest ofotogeniska människa. Jag kommer nog vara den enda som inte kommer ha några bröllopskort där jag själv inte är med (om jag gifter mig någon gång dvs.) Nu finns det ju risk för att jag låter som någon som fiskar efter falska kommentarer som "nej men du blir väl visst bra bla bla bla" men så är verkligen inte fallet. Till och med min mamma och pojkvän erkänner att nej jag blir inte bra på kort. Om min mamma säger så, så är det så. Hon är den sista som skulle erkänna det, det ligger väl i att hon ska älska mig oavsett och tycka att jag är bra vad jag än jag gör. Men inte göra sig bra på kort. Aja tough shit, men jag försöker se det positivt - det finns ingen som kan se ett kort på mig och påstå att jag ser sämre ut i verkligheten. En annan sak jag har börjat med är pilates. Jag skriver det här för om man berättar det för folk kan man inte sluta, utan att ha en bra förklaring som i det här läget inte finns. Jag har dessutom investerat i en pilates DVD så. En sak till. Varför VARFÖR visar tv3 hela säsongen av Top Dog igen, i ett sträck. Var det någon som kollade på det första gången eller ? Måste nog vara det mest tragiska program som någonsin gjorts. Så nu är min bakis-söndag förstörd, att vara bakis handlar om att ligga i sängen och äta och titta på tv. Eller så handlar det om att ligga på badrumsgolvet och spy galla, men det beror lite på hur mkt man drack kvällen innan. Jag drack inte så mkt, eller jag mår bra iaf. Nu ska jag försöka få uppdatering om hur de andra mår hihi ."

När jag var runt 10 år började jag skriva brev till mig själv som gammal. Sedan skrev jag med ett par månaders mellanrum fram till jag var 17 ungefär. Men nu har jag ingen aning om var de breven är, vore kul att hitta dem. Mindre kul om någon annan hittade dem dock. Hm.. var kan de vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback