fredag.

Hur ska man kunna plugga när man egentligen bara vill gråta? Det jobbigaste är att jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är som gör att jag känner mig så ledsen. Och det går upp och ner, ena dagen kan allt känna okej och andra vill jag bara dö typ. Är det bara jag som känner så här? Är det bara jag som inte är lycklig? Ibland får jag för mig att alla andra lever i en rosaskimrande värld medan jag är fast i en grå. Den känslan kan liknas med känslan av att vara ensam i ett fullsatt rum. En sak som inte gör att jag mår bättre är den jävla skitkursen jag läser nu. Gaah blir tokig bara jag tänker på hur den är upplagd, på kursansvarig som inte vet vad struktur är (och antagligen inte kan stava till det heller..HA!) och på allt som ska göras i grupp .. Jag hatar förövrigt att hamna i grupper som inte fungerar. Trött trött trött. En av anledningarna till att mitt liv känns skit. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback