Ny blogg?

Tänkte att jag skulle testa att starta en ny blogg. Den här bloggen startade jag 28 januari 2007, vilket är nästan fyra år sedan. Mycket har hänt sedan dess och jag hoppas att jag har utvecklats och förändrats. Det har då inte den här bloggen gjort, jag menar, jag har ju inte ens kunnat få ihop något som ens skulle kunna kallas för design. Tack Hallbert för den gedigna kunskap jag fick i webbdesign. I den nya bloggen utlovar jag fiskar (som man kan mata!! hur kul??) och (med reservation för att jag prioriterar annat) regelbundna uppdateringar. Mina nyårslöften innebär ju något av en förändring, och då behöver jag en ny blogg (eh ja). Sibelkorkmaz.blogg.se kommer att sparas för att det är så kul att läsa gamla inlägg. Min nya blogg har den fantasifyllda adressen: http://annasibelkorkmaz.blogspot.com/ OOOOH...

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej, Var med och tävla om en länkning på min blogg i dagens trailer eller dagens låt, du kan vara med i båda och få dubbelt så stor chans till att vinna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback